Taisyklės ir naudojimo sąlygos
1. Bendrosios nuostatos.
1.1.
Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra
šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir
Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas
sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei
kitos su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje
parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2. Nuotolinė pirkimo-pardavimo sutartis tarp
Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje
parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo
adresą, pristatymo metodą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs
su Pardavėjo taisyklėmis ir sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
1.3. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma internetinėje parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1.
Užsisakyti prekes internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali įvesdamas užsakymo formoje prašomus duomenis.
2.2. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas
privalo pateikti teisingą asmeninę informaciją. Pirkėjas atsakingas už
teisingų duomenų pateikimą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles
Pirkėjas sutinka, jog Pirkėjo pateikti
asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje
parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės
rinkodaros tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el.
pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai
pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti. Pirkėjo duomenys yra
saugomi 2 metus nuo paskutinio pirkimo.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje
parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios internetinės parduotuvės informacijos
skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.3.
Pirkėjas, naudodamasis internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis LR
įstatymų ir teisės aktų numatytų nuotolinės sutarties sudarymo, vykdymo
nuostatų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1.
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai
naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės
darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus,
Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti
ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis internetine
parduotuve.
4.3. Pardavėjas
įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią
asmeninę informaciją, nurodytą internetinėje parduotuvės
prekių užsakymo formoje ir neperleisi jos tretiesiems asmenims.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja laikytis LR įstatymų ir teisės aktų numatytų nuotolinės sutarties sudarymo, vykdymo nuostatų.
5. Prekių užsakymas, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
5.2. Nuotolinė sutartis tarp
Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje
parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo
adresą, pristatymo metodą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs
su Pardavėjo taisyklėmis ir sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
5.3. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais.
5.4. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali per elektroninę
bankininkystę, banko pavedimu arba grynais (banko kortele) atsiimant
prekes (COD).
5.5. Atsiskaitymas per elektroninę bankininkystę:
5.5.1. Internetinėje parduotuvėje integruota Paysera Checkout įmokų surinkimo paslauga.
5.5.2.
Pasirinkus atsiskaitymą per elektroninę bankininkystę, pirkėjas yra
nukreipiamas į Paysera įmokų surinkimo platformą, kurioje sekdamas
tolimesnes instrukcijas gali atlikti apmokėjimą už prekes per
elektroninę bankininkystę. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju
tenka Paysera ir atitinkamam bankui, kurio el. bankininkystės sistemoje
vyksta piniginės operacijos.
5.5.3. Pirkėjui neįvykdžius
mokėjimo per 6 valandas, užsakymas atšaukiamas ir nuotolinė sutartis
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nutraukiama.
5.6. Atsiskaitymas banko pavedimu:
5.6.1. Tik gavus
apmokėjimą už prekes (t.y. kai pinigai bus įskaityti į pardavėjo sąskaitą) pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas
skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
5.6.2. Pinigus Pirkėjas perveda į internetinės
parduotuvės naudotojo nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.
Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui,
kurio el. bankininkystės sistemoje vyksta piniginės operacijos. Arba
atsiskaitydamas banko pavedimu banko skyriuje, kai Pirkėjas,
atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda
pinigus į internetinės parduotuvės naudotojo nurodytą sąskaitą.
5.6.3. Pirkėjui neįvykdžius
mokėjimo per 48 valandas, užsakymas atšaukiamas ir nuotolinė sutartis
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nutraukiama.
5.7. Atsiskaitymas grynais (banko kortele) atsiimant prekes (COD):
5.7.1. Pasirinkus atsiskaitymą grynais (banko kortele), taikomas
papildomas 4,5%, bet ne mažesnis nei 3 EUR mokestis nuo prekių krepšelio
sumos. Dėl šios priežasties, siekiant išvengti nesusipratimų, su
Pirkėju papildomai Pardavėjas susisieks telefonu prieš pradedant vykdyti
užsakymą.
5.7.2. Pristačius prekes kurjeriu į namus arba į Lietuvos pašto skyrių
atsiskaityti galima tik grynais, pristačius prekes į LP Express
paštomatą atsiskaityti galima tik banko kortele.
5.7.3. Pirkėjui
neįvykdžius
mokėjimo ir neatsiėmus prekių, užsakymas atšaukiamas ir nuotolinė
sutartis
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nutraukiama. Tokiu atveju Pirkėjas kompensuoja
ir sumoka visas sumas ir išlaidas, kurias Pardavėjas patyrė dėl prekių
transportavimo, pristatymo ir COD.
6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei
Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu
adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas
(kurjeris) arba kitaip, priklausomai nuo
to, kokį pristatymo būdą pasirinko Pirkėjas.
6.4. Pardavėjas gali taikyti nuolaidas pristatymui jeigu Pirkėjas viršija nustatytą užsakymo sumą.
6.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių
aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas
gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir
suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių.
6.7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta
pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu
siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis,
nepilna prekės komplektacija ir panašiai.
6.8. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo
kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo
padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų,
susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio
prekės pristatymo dokumente.
7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1.
Kiekvienos internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės
duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje
parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar kiti parametrai gali
neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo
vaizduoklio ypatybių.
7.3.
Pardavėjas įsipareigoja parduoti originalias ir kokybiškas prekes.
7.4.
Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia kokybės garantiją, kurios
konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
Kitu atveju, galioja garantija, numatyta atitinkamų LR įstatymų ir teisės aktų.
7.5.
Pirkėjas, sudarydamas nuotolinę sutartį, sutinka su Pardavėjo suteikiamu
kokybės garantijos terminu, jei jis, dėl gamintojo nurodytų sąlygų, yra
trumpesnis nei numato LR įstatymai ir teisės aktai. Apie tai
išskirtinai informuojamas kiekvienas pirkėjas išskiriant šių taisyklių
7.5 ir 7.6 punktus paryškintu, pabrauktu šriftu ir, esant galimybei,
informuojamas žodžiu.
7.6. ILIFE siurbliams-robotams suteikiama 12 arba 24 mėnesių kokybės garantija. Garantijos terminas nurodytas prie prekės aprašymo.
8. Prekių grąžinimas, keitimas.
8.1. Kokybiškų prekių grąžinimas.
8.1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos atsisakyti
nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties, t.y. grąžinti prekes ir atgauti visas
sumokėtas sumas. Sutarties atsisakymas ir prekių grąžinimas vyksta
vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu, 6.228-11 straipsniu. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į
mokėtojo banko sąskaitą.
8.1.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti pats, išsiųsti registruotu
paštu arba naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Visas grąžinimo
išlaidas apmoka pirkėjas.
8.1.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas per 14 (keturiolika) dienų nuo
prekių pristatymo dienos turi informuoti Pardavėją el. paštu ir pateikti
sutarties atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo
sprendimas atsisakyti sutarties. Taip pat nurodyti grąžinamos prekės
pavadinimą, užsakymo numerį.
8.1.4. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta,
tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės
išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą – sąskaitą faktūrą.
8.1.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei
Pirkėjas
nesilaiko 8.1.1.-8.1.4. punktuose nustatytos
tvarkos.
8.1.6. Pirkėjas atsako ir atlygina už prekės
vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl
veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
8.2. Grąžinimas ir keitimas, jei gauta ne ta prekė.
8.2.1.
Apie ne tą gautą prekę Pirkėjas privalo pranešti per 3 darbo dienas.
8.2.2. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas
įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis.
8.2.3. Grąžinimo išlaidas kompensuoja pardavėjas.
8.2.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta prekių suma.
8.2.5. Jei gauta ne ta prekė, grąžinama ji turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje,
nenaudota, nesugadinta, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją
gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos
apsauginės plėvelės ir kt.).
8.3. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas.
8.3.1.
Apie nekokybišką gautą prekę Pirkėjas privalo pranešti per 14 dienų.
8.3.2. Grąžinant gautą nekokybišką tą prekę, Pardavėjas
įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis arba grąžinti pirkėjui visas sumokėtas sumas.
8.3.3. Grąžinimo išlaidas kompensuoja pardavėjas.
8.3.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta prekių suma.
8.3.5.
Jei apie nekokybišką prekę Pirkėjas praneša vėliau nei po 14 dienų nuo
gavimo, tada taikomos garantinio aptarnavimo sąlygos. Tokiu atveju
grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, o suremontuotos arba pakeistos
prekės pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.
9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė.
9.1.
Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų
teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų užsakymo
formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja
teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve.
9.3. Pirkėjas atsako už savo duomenų
perdavimą tretiesiems asmenims. Jei internetinės parduotuvės
teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, Pardavėjas šį asmenį
laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai
kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas
ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors
tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į
kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius,
Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą,
tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims
neatstovauja.
10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali rengti internetinėje parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo,
pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų
ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo jų pakeitimo ar
panaikinimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia internetinės
parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto
adresais.
10.5. Pardavėjas
neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių
pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų
tinklų sutrikimų ar Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami
derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų
nustatyta tvarka.