Taisyklės ir naudojimo sąlygos

1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2. Nuotolinė pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pristatymo metodą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis ir sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
1.3. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma internetinėje parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali įvesdamas užsakymo formoje prašomus duomenis.
2.2. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas privalo pateikti teisingą asmeninę informaciją. Pirkėjas atsakingas už teisingų duomenų pateikimą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog Pirkėjo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti. Pirkėjo duomenys yra saugomi 2 metus nuo paskutinio pirkimo.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.3. Pirkėjas, naudodamasis internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis LR įstatymų ir teisės aktų numatytų nuotolinės sutarties sudarymo, vykdymo nuostatų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinėje parduotuvės prekių užsakymo formoje ir neperleisi jos tretiesiems asmenims.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja laikytis LR įstatymų ir teisės aktų numatytų nuotolinės sutarties sudarymo, vykdymo nuostatų.

5. Prekių užsakymas, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
5.2. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pristatymo metodą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis ir sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
5.3. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais.
5.4. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali per elektroninę bankininkystę, banko pavedimu arba grynais (banko kortele) atsiimant prekes (COD).
5.5. Atsiskaitymas per elektroninę bankininkystę:
5.5.1. Internetinėje parduotuvėje integruota Paysera Checkout įmokų surinkimo paslauga.
5.5.2. Pasirinkus atsiskaitymą per elektroninę bankininkystę, pirkėjas yra nukreipiamas į Paysera įmokų surinkimo platformą, kurioje sekdamas tolimesnes instrukcijas gali atlikti apmokėjimą už prekes per elektroninę bankininkystę. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka Paysera ir atitinkamam bankui, kurio el. bankininkystės sistemoje vyksta piniginės operacijos.
5.5.3. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 6 valandas, užsakymas atšaukiamas ir nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nutraukiama.
5.6. Atsiskaitymas banko pavedimu:
5.6.1. Tik gavus apmokėjimą už prekes (t.y. kai pinigai bus įskaityti į pardavėjo sąskaitą) pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
5.6.2. Pinigus Pirkėjas perveda į internetinės parduotuvės naudotojo nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kurio el. bankininkystės sistemoje vyksta piniginės operacijos. Arba atsiskaitydamas banko pavedimu banko skyriuje, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į internetinės parduotuvės naudotojo nurodytą sąskaitą.
5.6.3. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 48 valandas, užsakymas atšaukiamas ir nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nutraukiama.
5.7. Atsiskaitymas grynais (banko kortele) atsiimant prekes (COD):
5.7.1. Pasirinkus atsiskaitymą grynais (banko kortele), taikomas papildomas 4,5%, bet ne mažesnis nei 3 EUR mokestis nuo prekių krepšelio sumos. Dėl šios priežasties, siekiant išvengti nesusipratimų, su Pirkėju papildomai Pardavėjas susisieks telefonu prieš pradedant vykdyti užsakymą.
5.7.2. Pristačius prekes kurjeriu į namus arba į Lietuvos pašto skyrių atsiskaityti galima tik grynais, pristačius prekes į LP Express paštomatą atsiskaityti galima tik banko kortele. 
5.7.3. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo ir neatsiėmus prekių, užsakymas atšaukiamas ir nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nutraukiama. Tokiu atveju Pirkėjas kompensuoja ir sumoka visas sumas ir išlaidas, kurias Pardavėjas patyrė dėl prekių transportavimo, pristatymo ir COD.

6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris) arba kitaip, priklausomai nuo to, kokį pristatymo būdą pasirinko Pirkėjas.
6.4. Pardavėjas gali taikyti nuolaidas pristatymui jeigu Pirkėjas viršija nustatytą užsakymo sumą.
6.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija ir panašiai.
6.8. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja parduoti originalias ir kokybiškas prekes.
7.4. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose. Kitu atveju, galioja garantija, numatyta atitinkamų LR įstatymų ir teisės aktų.
7.5. Pirkėjas, sudarydamas nuotolinę sutartį, sutinka su Pardavėjo suteikiamu kokybės garantijos terminu, jei jis, dėl gamintojo nurodytų sąlygų, yra trumpesnis nei numato LR įstatymai ir teisės aktai. Apie tai išskirtinai informuojamas kiekvienas pirkėjas išskiriant šių taisyklių 7.5 ir 7.6 punktus paryškintu, pabrauktu šriftu ir, esant galimybei, informuojamas žodžiu.
7.6.
ILIFE siurbliams-robotams suteikiama 12 arba 24 mėnesių kokybės garantija. Garantijos terminas nurodytas prie prekės aprašymo.

8. Prekių grąžinimas, keitimas.

8.1. Kokybiškų prekių grąžinimas.
8.1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos atsisakyti nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties, t.y. grąžinti prekes ir atgauti visas sumokėtas sumas. Sutarties atsisakymas ir prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu, 6.228-11 straipsniu. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
8.1.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti pats, išsiųsti registruotu paštu arba naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Visas grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
8.1.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos turi informuoti Pardavėją el. paštu ir pateikti sutarties atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Taip pat nurodyti grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį.
8.1.4. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą – sąskaitą faktūrą.
8.1.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.1.1.-8.1.4. punktuose nustatytos tvarkos.                                                                                       8.1.6. Pirkėjas atsako ir atlygina už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

8.2. Grąžinimas ir keitimas, jei gauta ne ta prekė.
8.2.1. Apie ne tą gautą prekę Pirkėjas privalo pranešti per 3 darbo dienas.
8.2.2. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis.
8.2.3. Grąžinimo išlaidas kompensuoja pardavėjas.
8.2.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta prekių suma.
8.2.5. Jei gauta ne ta prekė, grąžinama ji turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota, nesugadinta, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

8.3. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas.
8.3.1. Apie nekokybišką gautą prekę Pirkėjas privalo pranešti per 14 dienų.
8.3.2. Grąžinant gautą nekokybišką tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis arba grąžinti pirkėjui visas sumokėtas sumas.
8.3.3. Grąžinimo išlaidas kompensuoja pardavėjas.
8.3.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta prekių suma.
8.3.5. Jei apie nekokybišką prekę Pirkėjas praneša vėliau nei po 14 dienų nuo gavimo, tada taikomos garantinio aptarnavimo sąlygos. Tokiu atveju grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, o suremontuotos arba pakeistos prekės pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.

9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų užsakymo formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve.
9.3. Pirkėjas atsako už savo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali rengti internetinėje parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo jų pakeitimo ar panaikinimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų ar Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.

11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

0
© 2019 Siurbliai-ilife. Visos teisės saugomos.

 .